آکادمی شخصیت سازی

مشتریانی که قصد عضویت و خرید از این سایت را دارند باید مفاد زیر را مطالعه و سپس اقدام به خرید یا عضویت نمایند.
عضویت و یا خرید از سایت به منزله مطالعه و قبولی قوانین و مقررات می باشد.
1_ مشتریان برای عضویت باید قسمت عضویت مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم مربوط ارسال نمایند و لینک تایید برای آنان ارسال می شود و کاربران با کلیک نمودن آن مراحل عضویت را تایید می نمایند.
2_ کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را داشته باشد و در صورت فراموشی می تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ مجدد کلمه عبور اقدام نمایند.
3_ کاربران محترم باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه بقیه اطلاعات در خواستی به طور صحیح وارد نموده و مسئولیت درج اشتباه و یا خلاف واقع برعهده کاربر می باشد .
3_ عضویت در این سایت رایگان است.
4_ مراحل خرید از این سایت به شرح ذیل می باشد.
الف: بازدید از کالاها و خدمات ارائه شده در سایت
ب: پرداخت مبلغ کالا ( یا اعمال تخفیف ) توسط کاربر
پ : ارسال رسید کالا به موسسه در قالب ایمیل یا بصورت پیامک و یا تلفن همراه خریدار توسط موسسه
ت : ارسال محصول توسط موسسه با پیک یا پست

تبصره : چنانچه اطلاعات هویتی کاربر غیرواقعی باشد و موضوع مشخص شود موسسه حق دارد سفارش را باطل نماید.

5_حق امتیاز کلیه کالاهای این سایت برای مولف محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری یا استفاده از بخشی یا کل مطالب محصولات و کالاها غیرمجاز بوده و پیگیری قانونی دارد.
6_ موسسه مشخصات فنی و ویژگی های محصول ، کلیه هزینه های خرید کالا برای مشتری – مدت زمان اعتباری پیشنهادی ارائه شده را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
7_ اختلال در سرویس اینترنت و یا مشکل فنی دیگر باعث شود ایمیل اطلاعات خرید مشتری از سایت موسسه به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حقوق کاربر نمی شود.
8_ کاربران نباید در سایت ( قسمت گفتگو و یا قسمت های دیگر ) اطلاعات و یا مطالبی بگذارند که حاوی مطالب مجرمانه – تضیح حقوق دیگران – توهین و افترا و مسائل دیگر که غیر مربوط باشد، مشتریان که این موارد را رعایت ننمایند عضویت آنها در سایت لغو و چنانچه محصولی را سفارش داده باشند وجه واریزی عودت داده نمی شود و مسئولیت به عهده شخص کاربر می باشد.