آکادمی شخصیت سازی

کوروش سلطانی هستم؛ مدرس و مبتکر شخصیت‌سازی،روانشناسی خوانده‌ام و پس از ۱۵ سال فعالیت در حوزه موفقیت و روانشناسی و همچنین گذراندن تحصیلات آکادمیک روانشناسی و اخذ پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی کشور؛ ازآنجایی‌که اعتقاد دارم سلامت روان و مدیریت ذهن به‌عنوان پایه و فونداسیون زندگی انسان‌ها است، تصمیم گرفتم فقط به‌صورت اختصاصی روی مهارت سلامت روان متمرکزشده و به همین منظور برای اولین بار در دنیا دوره شخصیت‌سازی را طراحی کنم.

اعتقاد دارم شخصیت ماست که میزان موفقیت و عدم موفقیت ما را نشان می‌دهد. انسان دارای مجموعه‌ای از احساسات، افکار، رفتار و اعمال است که این مجموعه شخصیت او را شکل می‌دهد. برای موفقیت در دنیای امروز باید شخصیت مثبت، سالم و موفقیت‌زا داشته باشیم؛ چرا که اگر احساسات خوب، افکار مثبت و رفتار مناسب نداشته باشیم در هر زمینه دیگر از زندگی موفق نخواهیم شد.

موفقیت مالی با شخصیت خوب به دست می‌آید، خانواده پایدار نیز به همین صورت، جسم سالم باشخصیت سالم ساخته می‌شود و همچنین معنویت درست هم با شخصیت سالم هماهنگ است. پس شخصیت فونداسیون همه موفقیت‌های ماست.

در گروه آموزشی کوروش سلطانی قصد داریم به انسان‌ها کمک کنیم چطور نقاط قوت و ضعف شخصیتی خود را تشخیص داده و در صورت داشتن احساسات، افکار و رفتار محدودکننده با استفاده از تکنیک‌های کاربردی و عملی نسبت به رفع آن‌ها تا رسیدن به یک شخصیت سالم پایدار و مثبت تلاش نمایندکه به این منظور با مجموعه‌ای از آموزش‌های حضوری، آنلاین، فیلم، صوت، وبینار، کتاب و جزوه؛ افتخار همراهی با هم‌وطنان عزیز را دارم.

icon-download سوابق و افتخارات کوروش سلطانی

 

کوروش سلطانی

note