آکادمی شخصیت سازی

در روش css life یکی از مهم ترین مهارت ها، مهارت کسب و کار و درآمدزایی است. در این مهارت نگاه بنده این است که هر انسان بایستی در زندگی خود دارای یک مهارت و تخصص جهت کسب درآمد و به دست آوردن پول باشد. این مهارت ها و تخصص ها است که پولسازی می کند و معمولا بیزینس های بزرگ و عظیم مجموعه ای از تخصص و توانایی های افراد متخصص هستند که می توانند تولیدات بزرگ و درآمدزا را به جامعه عرضه نمایند. در حوزه کسب و کار و درآمدزایی یک اصل خیلی خیلی مهم وجود دارد به نام مشتری مداری که تقریبا دوره صاحبین کسب و کار و کارآفرینی و مردم به …… واقف هستند. امّا مسئله اصلی این است که ما چطور می توانیم مشتری بدست بیاوریم و از همه مهم تر ما چطور میتوانیم آن را حفظ و نگه داری کنیم که آن مشتری برای ما، خودش یک بازاریاب می باشد چون ……. ناملموس صاحبین مشاغل و کسب و کار می باشند و گرچه مشتریان در …. های پایان سال حضور ندارند امّا دوام و بقای یک بیزینس در گرو جلب و رضایت مشتریان است.

در اینجا به چند نکته …. برای حفظ مشتری می پردازیم که ….. و مهارت در آن خیل یم یتواند بر رونق کسب و کارمان تاثیرگذار باشد.
1_ برقراری روابط مناسب و صحیح کارکنان با مشتریان
2_ ایجاد روابط خلاق میان مشتریان و کسب و کار و خدمات ما
3_ کیفیت عالی و مناسب خدمات ارائه شده توسط ما
4_ توجه به نظرات مشتری و قضاوت آن ها راجع به کسب و کار و خدمات ما
5_ توجه به وقت و زمان مشتری، زیرا در دنیای امروزی مشتریان به موسسات و شرکت هایی که صاحب تکنولوژی پیشرفته تر و سرعت انجام امور را آسان تر می کنند علاقه نشان می دهند.
6_ توجه به مشتریان امروزی به موسسات و شرکت هایی بیشتر است که توانایی ارائه سرویس بهتر داشته و به علایق مشتری توجه می کنند و خواسته های آن ها را در نظر می گیرند.
در پایان توجه شما را به ابتکار جالب شرکت ها و موسسات کشور هندوستان جلب می نمایم که بر سر در همه آنها این نکات نوشته شده است:
مشتری را ارباب خود بدانیم نه مزاحم
او رییس ماست نه ما رییس او
او به ما خدمت می کند نه ما به او
او ارباب ماست
با مراجعه به ما بر ما منت می گذارد

                                                                                                                                               شاد و پُر پول باشید
                                                                                                                                                             کوروش سلطانی مبتکر روش CssLife

دوست عزیز برای اطلاع از مکان و زمان همایش‌ها و دوره‌ها در شهر شما لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر برای ما ارسال نمایید تا در اولین فرصت اطلاعات لازم برای شما ارسال شود.

[ninja_forms id=1]

کوروش سلطانی

note