آکادمی شخصیت سازی

به نظر بنده اهمیت زیادی دارد که ما زحمات و رنج ها و مشقت های پدر و مادر را در زندگی خود مرور کنیم و اگر کمی تامل و تفکر کنیم می بینیم تقریبا اکثر والدین ما زندگی خود را وقف فرزندان می کنند و خود را از بسیاری از نعمت ها و لذتها محروم می کنند تا فرزندان از آن نعمت ها بهره مند شوند.ازهنگام تولد تا مدرسه، دانشگاه، ازداوج و پساازدواج!


منظورم از این نوشتار توجه به نکته مهمتری است. درباره پدر و زحمات مطالب و موضوعات زیادی گفته شده اما حرف بنده این است که اگر ما خواهان پدران بهتر و ارزشمندتری برای نسلهای آینده هستیم و از جامعه خود انتظار و توقع داریم که پدران آینده همچون گذشته نقش خود را در پیشرفت و خدمت به خانواده و کشور ایفا کنند باید پدران بهتری برای آینده تربیت کنیم ، نحوه تربیت و پرورش پسر کوچولوهای امروز می تواند پدران مثبت و ارزشمندتری برای جامعه آینده ما بسازد. پس برماست که در تربیت این پسر کوچولو ها دقت بیشتری نمائیم . آن ها را طوری تربیت نمائیم که بتوانند در آینده پدرهای بهتری برای فرزندان خود باشند نحوه ارتباط ما با این کوچولوها، آنچه که از رفتارما می آموزند، نحوه عملکرد ما، نحوه برخورد ما با همسر، نحوه کسب روزی همگی می شوند رفتار و اعمال پدرهای آینده.پس بنده به عنوان یک روانشناس اعتقاد دارم پدرها و مادرهای امروز خیلی باید مواظب باشند که گل پسرهای خود را مجهز نمایند به مهارت های که در جامعه فردابتوانندتوانای مقابله با آسیب های که در سر راه این عزیزان خواه ناخواه سبز می شوند را داشته باشند.
مهارت هایی مثل اعتماد به نفس، عزت نفس، ارتباط موثر کار و تلاش روزی حلال، صبر و حوصله، احترام متقابل و غیره

                                                                                                                                                                کوروش سلطانی
                                                                                                                                                                   مدرس و مبتکر روش CssLife

 

دوست عزیز برای اطلاع از مکان و زمان همایش‌ها و دوره‌ها در شهر شما لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر برای ما ارسال نمایید تا در اولین فرصت اطلاعات لازم برای شما ارسال شود.

[ninja_forms id=1]

کوروش سلطانی

note