آکادمی شخصیت سازی

خشونت ممنوع !

به مناسبت روز جهانی مبارزه علیه خشونت در برابر زنان !

انسان از دیرباز برای رسیدن به خواسته‌های نامعقول و غیرمنطقی و غیر انسانی خود از ابراز خشونت استفاده کرده است ، خشونت دو وجه خیلی بد دارد، یک وجه بد آن تاثیر بسیار منفی است که روی فردی که خشونت علیه او انجام می شود دارد و وجه بد دیگران آن تاثیر منفی است که روی فردی که خشونت انجام میدهد دارد و اکثر افراد از آن غافل هستند ما همیشه فکر میکنیم که خشونت فقط برای فرد خشونت دیده منفی و زیانبار است در صورتیکه روی فرد خشونت کننده هم تاثیرات منفی و زیانباری دارد و نگاه این چنینی می تواند خشونت را در جوامع کمتر نماید.

از طرفی خانم ها به عنوان جنسیتی حساس و آسیب پذیر وقتی خشونت علیه آنان انجام می شود تاثیرات بسیار تا بسیار مخربی در کل جامعه و خانواده ها به جای می گذارد که لازم است در این زمینه فرهنگ سازی بیشتری شود.
دولت مردان، قانون گذاران و سیاستمداران در این زمینه اقدامات قانونی و فرهنگی موثرتری انجام دهند. متاسفانه در بعضی از جوامع به علت‌های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی خشونت علیه زنان بیشتر ترویج می شود که هیچ دلیل و توجیه فرهنگی مذهبی و اجتماعی ندارد فقط و فقط توسط افرادی سودجو و منفعت طلب ترویج و فرهنگ سازی شده است که افراد اندیشمند، روشنفکر و متدین در این زمینه باید فعالانه به میدان بیایند و کارهای موثری را انجام دهند.

کوروش سلطانی
مدرس موفقیت به روش csslife