نام کتاب: دانشکده کسب و کار
نویسندگان: رابرت کیوساکی – شارون.ال.لکتر
مترجمان: آسو حیدری و روح الله محمودی
توضیح: مفهوم اصلی کتاب پیرامون موضوع بازاریابی شبکهای است و رابرت از شما دعوت میکند که برای ثروتمند شدن ، از طریق بازاریابی شبکهای اقدام کنید ، هرچند که او پول خودش را از طریق بازاریابی شبکهای به دست نیاورده است ، اما از شما دعوت میکند تا در شرکتهای بازاریابی شبکهای فعالیت کنید.البته برداشت من از این حرف رابرت این است که او شبکههای اجتماعی را به خاطر پولدار شدن به شما توصیه نمیکند ، دلیل اینکه رابرت در این کتاب تأکید میکند که در بازاریابی شبکهای شرکت کنید به دلیل آموزشهایی است که میتوانید در این شرکتها یاد بگیرید و این آموزشها را میتوان در کمتر جایی پیدا کرد و شرکتهای بازاریابی شبکهای را به دانشکده کسبوکار معرفی کرده است.
پسورد فایل فشرده : www.csslife.ir
فرمت: PDF
حجم: 11.8MB
[ninja_forms id=1]