مشخصات محصول ...

۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دوره غیر حضوری کتاب نویسی و تبلیغ نویسی

محصول آموزشی غیرحضوری «کتاب نویسی و تبلیغ نویسی حرفه‌ای» چگونه در ۳۰ روز یک کتاب پرفروش بنویسیم و آن را به فروش برسانیم.


بینش، باور و اندیشه‌های خود را دست کم نگیرید.

من بار دارم که همه انسان‌ها به صورت انحصاری دارای تجربیات، افکار، عقاید و باورهایی هستند که می‌تواند به تجربیات بیشتر و بهتر شدن زندگی سایر افراد کمک نماید.

انسان‌ها در طول زندگی نسل به نسل دانش و تجربیات خود را به صورت‌های مکتوب و یا سینه به سینه به نسل‌های بعدی منتقل کرده‌اند. اما متاسفانه در طول تاریخ در بعضی از دوران‌ها این دانش و تجربه به دلایل مختلف از دسترس سایر انسان‌ها به دور مانده است. مسائلی مانند جنگ، بیماری و دست کم رفتن دانش و اطلاعات باعث شده که این موارد به صورت ناقص یا حتی اصلا به دست انسان‌های دیگر نرسد.

نتیجه‌ای که از موارد فوق می‌گیریم اولا بشر دارای تجربه چند هزار ساله است پس هم اکنون ما در اوج دانش و اطلاعات به سر می‌بریم و در عصر حاضر بسیاری از مشکلات ما انسان‌ها قابل حل می‌باشند. با این توضیحات تک تک ما انسان‌ها به صورت انحصاری می‌توانیم به عنوان یک الگوی کمک کننده به سایر انسان‌ها باشیم، به خصوص که در قرن حاضر اکثر کارها به صورت تخصص درآمده است.

یکی از ما متخصص پزشکی ، دیگری روانشناسی، آهنگر، بقال، نقاش، تعمیرکار، فروشنده، مذاکره کننده و……. هستیم. پس ما می‌توانیم دانش و اطلاعات خود را هم در اختیار هم صنفی‌های خودمان و حتی به صورت عامیانه جهت استفاده سایر افراد جامعه قرار بدهیم.

لذا باید از فرصت نوشتن و کتوب کردن این دانش و اطلاعات استفاده نموده آن‌ها را مدون کرده و به صورت کتاب و نوشتار درآوریم زیرا بهترین روش یاد دادن، یادگیری کتاب است. خوشبختانه امروز تکنولوژی و تجربه‌های انسان کار ما را بسیار راحت کرده است و میتوانم با روش‌های بسیار ساده و به روز دانش و تجربیات خود را بنویسیم، از ابزار آلات مدرن استفاده کرده و به راحتی و سهولت آن‌ها را با تیراژهای دلخواه چاپ کرده و با تکنیک‌های تبلیغ نویسی به فروش برسانیم که هم سایرین از دانش و اطلاعات ما بهره‌مند شوند و هم خودمان به منابع مالی جدید دسترسی پیدا کنیم.

فقط بایستی:

  • دانش و اطلاعات خود را دست نگیرید.
  • باور کنیم که ما هم می‌توانیم بنویسیم
  • دانش و اطلاعات ما حتی به درد دیگران می‌خورد و آن را میخرند.
  • به کتابتان به عنوان یک منبع جدید مالی نگاه کنید.
  • می‌توانید از روش‌های نوین از جمله فعالیت در فضای مجازی برای فروش کتابتان استفاده کنید.

سخنی با مدرس این دوره آموزشی

چگونه کتاب نوشتن، من را من کرد؟

سه تا از لطایف خداوند در دنیا اینهاست: زنان، کتاب، موسیقی

به نظرم خداوند کتاب را آفرید تا دنیا خیلی خشن نباشد.موسیقی را خلق کرد تا روغن کاری دنیای ماشینی شود و زنان هم که فرشتگان روی زمین اند.
در این مطلب می خواهم ادای دینی داشته باشم به عزیزی که تمام موفقیت هایم را مدیونش هستم: کتاب
من به کتاب خیلی مدیونم.خیلی بدهکارم.خیلی وامدارش هستم.
کتاب، دلبری بود که دنیایم را شیرین کرد، من را عاقل کرد.من را موفق کرد و من را بدهکار ابدی خودش.

با کتاب، تقریبا به هر آنچه در زندگی می خواستم رسیدم:

  • آگاهی
  • دانایی
  • شهرت
  • پول
  • اثرگذاریو حتی یک همسر خوب!

وقتی موجود جاندار عزیزی، چنین برایت موثر واقع می شود حتما باید کل این مطلب و سطر به سطر این مقاله را به او اختصاص بدهم و جانم را هم برایش بدهم!

اجازه بدهید چند خاطره بگویم:

مدرسی که بدترین و بهترین معلم زندگیم شد!

سالها قبل در یک دوره ثروت آفرینی شرکت کردم، مدرس آن دوره، چندان دانش و اطلاعات عمیقی نداشت، مدرکش دیپلم ردی بود و بعدا متوجه شدم میزان درآمدش از اغلب شاگردان کلاس مان هم کمتر است.من به جایش بودم حداقل آن ماشین خیلی درب و داغون با آن باربند زنگ زده را داخل موسسه نمی آوردم.ماشین همه شرکت کنندگان به مراتب چندین برابر بهتر و گرانتر از ماشین مدرس دوره بود.۲۰ ساعت گذراندن دوره با ایشان چنان اعتماد به نفسی به من داد که در همان دوره تصمیم گرفتم کتابی درباره سواد مالی بنویسم و نمی دانستم که همین تصمیم بعدا چه اثر بزرگی روی زندگیم می گذارد.

با اعتماد به نفس فراوانی که گرفته بودم (ناشی از مقایسه دانش خودم با آن مدرس) نوشتن اولین کتاب زندگیم را شروع کردم و کمتر از یکسال بعد کتاب «شکستن مرزهای ثروت» متولد شد.نتیجه آن دوره برای من بالا رفتن سواد مالی نبود اما بالا رفتن اعتماد به نفسی بود که منجر به تولد یک کتاب شد.

کرج-فروش ۱۰۰۰ جلد کتاب در ۱۵ روز

۱۰۰۰ نسخه کتاب به دنیا آمد و عصر یک پنج شنبه گرم به دستم رسید. وااای  چه شوقی و چه اشتیاقی.
وانتی کتابها را آورد و در حیاط منزل چید. حالا چه جوری بفروشمش؟

غروب، همایش استاد عزیزی در کرج بود و من ثبت نام کرده بودم.به پیشنهاد همسرم با یک کوله پشتی کتاب به همایش رفتم و از استاد اجازه خواستم تا کتابم را معرفی کنم و کتابم در آن همایش حدود ۱۵-۱۶ جلد به فروش رفت.شب با خوشحالی به خانه آمدم و اینبار همسرم پیشنهاد جذاب تری داد:  ببر کتاب هایت را در …. بفروش! یک جای ۴ حرفی!

الان نمی گویم کجا؟ ولی بعدا حتما می گویم کجا بود. اون مکان عالی که بزرگترین بازار بکر ایران است من را شگفت زده کرد.

 

از کرج تا ۸۰ کشور دنیا- شناخته شدن در گوگل

  • ۵ سال از انتشار اولین کتابم می گذرد.کتاب نهم من مثل هشت تای قبلی در بزرگترین کتابخانه آنلاین دنیا یعنی گوگل قرار گرفته و در بیش از ۸۰ کشور دنیا به صورت دلاری به فروش می رسد.
  • ۷ تا از کتابهایم در ایران خودمان به شدت پرفروش است و دو تایش هم پرفروش ترین در کشور است.
  • افراد بسیاری در ایران مرا می شناسند و روز و ساعتی نیست که کتابهایم در فضای مجازی به فروش نرسد.
  • حتی عاشورا، حتی روز عید و حتی سیزده بدر.
  • این کتابها برکت خیلی زیادی برایم آورد.هم برکت مادی و هم برکت معنوی.
  • اثرگذاری کتابهایم به مسکو و استکهلم و تورنتو هم رسید.آدمهایی از سراسر ایران و دنیا به من پیام می دهند،برایم کامنت می گذارند و قدردانی می کنند و هزاران اتفاق ریز و درشت دیگر که اینجا مجال بازگویی آنها نیست و تمام اینها از برکت کتاب است.
  • از صمیم قلبم، صادقانه،خالصانه و عاشقانه از خداوند می خواهم که چنین تجربه جذابی روزی ات شود.

تجربه خلق یک کتاب و مشاهده اثرش بر دیگران

هر ۹ عنوان کتاب من در گوگل منتشر شده است.

کتاب های حسین شیرمحمدی در گوگل

کمی درباره دوره کتاب نویسی و تبلیغ نویسی

به همین دلیل دوره ای در دست اجرا دارم که کمکت می کند تا کتابت را خلق کنی و عرضه کنی.

۱-این دوره برای من مقدس است.با سایر دوره هایم فرق دارد.زیرا خروجی آن یک موجود عزیز گوگولی مگولی به نام کتاب است.بنابراین شرکت کنندگان این دوره نیز برایم عزیز هستند و من تمام تلاشم را می کنم که همشون کتابشونو به دنیا بیارن.

۲-این دوره، تجربه محور است.تجربه ۹ کتاب قبلی من همشون یکجا و در این پکیج در اختیار شماست.
تجربه های فروش، تجربه های قرارداد با ناشران، تجربه نوشتن سریع و تجربه انتشار

۳-این دوره بیش از ۲۰۰ نکته کاربردی درباره کتاب نویسی و فروش کتاب در اختیار شما می گذارد.این نکات با خون دل به دست آمده و می تواند سالها شما را جلو بیندازد.

۴-این دوره تنها دوره من است که با جان و دل شماره تلفن همراه شخصی ام را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهم و اجازه دارند مستقیما سوالشان را از من بپرسند.زیرا حمایت من در این مسیر برای خلق کتابتان ضروری است.

۵-نصف این دوره اختصاص به تبلیغ نویسی دارد و درباره فروش کتاب صحبت می کنیم.

۶-این دوره  قیمت مناسبی دارد.قیمت دوره جوانمردانه و خداپسندانه است.

۷-به دلیل استقبال فراوان، دوره «کتاب نویسی و تبلیغ نویسی» در هر شهر کشور، فقط و فقط یکبار برگزار می شود.

 

اطلاعات دوره «کتاب نویسی و تبلیغ نویسی در یک نگاه»

مدرس:  حسین شیرمحمدی

موضوع دوره:  کتاب نویسی +  تبلیغ نویسی و فروش کتاب

نتیجه دوره: خلق یک کتاب و فروش آن و انتشار آن در پلتفرم های ایرانی و گوگل بدون هزینه

مزایای دوره:

۱-معرفی سه ناشر برای امور مجوز کتاب شما فقط و فقط با ۱۰۰ هزار تومان،امتیاز کتاب هم متعلق به نویسنده است. (خنده داره از بس ارزونه)

۲-محتوای کلاس تمرین محور و عملیاتی است.سر کلاس باید تمرینات نوشتن را انجام دهید.

۳- روز اول دوره ۴۲ موضوع و ایده پرفروش برای نوشتن کتاب، معرفی می شود.

۴-معرفی دو سایت و چاپخانه دیجیتال برای چاپ کتاب ولو ۵ جلد

۵-پشتیبانی تک به تک و کوچینگ عملی مدرس از شرکت کنندگان

متن زیر را یکی از شرکت کنندگان دوره ام برایم نوشته، مطالبش آن قدر عالی و جامع بود و طوری با تمام وجودش نوشته که می خواهم با شما به اشتراک بگذارم و دعوت تان کنم تا حتما بخوانیدش.

اگرچه عناوین برایم اهمیتی ندارند و فقط بودن در فضای علمی و ارتباط با افراد موفق و دانش دوست به من انگیزه، انرژی و مهمتر از همه حال خوب می دهد، با توجه به شرایط جامعه و نگرش مردم نسبت به افرادی که سطح علمی بالاتری دارند و همچنین برای داشتن اعتبار و یک شغل و جایگاه اجتماعی مناسب، شش ماه پس از دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشدم در کنکور دکتری شرکت کردم. از اینکه مقاطع علمی کارشناسی و کارشناسی ارشد را با موفقیت و معدل بالای نوزده پشت سر گذاشتم خوشحال بودم، اما نه شغل ثابت و ماندگاری داشتم، نه رزومه قابل توجهی و نه رضایت از فعالیت هایی که انجام داده بودم.

همیشه در پی به جا گذاشتن اثری از فعالیت هایی که حاصل دسترنج خودم باشد هستم. به همین خاطر در جایگاه یک دانشجو با سبک زندگی ساده، تمامی مراحل پژوهش کارشناسی ارشدم را با عشق و علاقه و هزینه های سنگین انجام دادم و حتی برای داشتن اولین مقاله علمی و معتبرم که سرانجام به صورت آی اس آی چاپ شد، حاضر نشدم به شرکت ها و موسساتی که در زمان کوتاه کتاب یا مقاله ای را از پایان نامه استخراج می کنند مراجعه کنم.

در آزمون دکتری پذیرفته شدم و تا حضورم در جلسات مصاحبه دکتری نتوانستم خودم را برای داشتن رزومه ای سنگین که شامل کتب تألیف و ترجمه و مقالات به شیوه های عجولانه و از پیش آماده موسسات مختلف است متقاعد کنم؛ چنین روند بی ارزشی در سبک زندگی ام تعریف نشده بود.

سلام

شیوا هستم. یک نویسنده و امروز تصمیم دارم ماجرای نویسنده شدنم و لذتی که اکنون از اثرگذاری ام می برم را بیان کنم.

اساتید دانشگاه و افرادی که با آنها در ترجمه کتب همکاری داشتم به شدت معتقد بودند که در نوشتن کتاب سود و نگاه کسب و کار وجود ندارد و فقط از روی عشق و علاقه کتاب هایی را تألیف یا ترجمه می کنند. چون آنها بر این باور بودند که این موضوع شامل حال همه می شود، من نیز تنها در صورت داشتن عشق و علاقه به این کار می توانستم چنین مسیری را ادامه دهم. اما من در گوشه ای از ذهنم می دانستم که این تفکر غلط است و امکان ندارد همه نویسندگان چنین اشتباهی را مدام تکرار کنند، حتما راه بهتری نیز وجود داشت.

با گذشت زمان متوجه شیوه کم ارزش تألیف و ترجمه برخی اساتید و نویسنده هایی که می شناختم شدم و باز نخواستم که به هر روشی رزومه پرباری داشته باشم. سوالات بسیاری در خصوص تألیف، چاپ و فروش کتاب و همچنین فعالیت هایی که انتشارات و چاپخانه ها انجام می دهند داشتم اما هیچکدام از افرادی که با آنها ارتباط می گرفتم پاسخ سوالاتم را به درستی نمی دادند. با این حال، تمایلم برای انجام دادن فعالیت های پژوهشی و نوشتن کتاب را از دست ندادم و همچنان در افکارم برای یافتن راهکاری برای رضایت داشتن و لذت بردن از فعالیت های فرهنگی ام، به داشتن یک راهنمای صادق و دلسوز که با سخاوتمندی تمام اطلاعات شفاف و مفیدی در اختیارم قرار دهد و من را در این مسیر زندگی ام همراهی کند امیدوار بودم. تا اینکه در کمتر از یکماه پس از چاپ آخرین کتاب ترجمه شده ام و باز به مرحله فروش نرسیدن آن از طرف فردی که در این حوزه بسیار فعالیت کرده بود و من را همراهی می کرد و اینکه تصمیم گرفته بودم به آن مسیر ادامه ندهم و بیش از آن متضرر نشوم، پیامک زیر را دریافت نمودم:

دوره کم نظیر و کاربردی کتاب نویسی حرفه ای و تبلیغ نویسی پیشرفته در ۳۰ روز کتابتان را بنویسید، چاپ کنید و بفروشید

برای اولین بار در ایران، با متد جدید

مدرس: حسین شیرمحمدی، نویسنده نه جلد کتاب پر فروش 

مگر کتاب نوشتن هم دوره آموزشی دارد؟

چطور در مدت ۳۰ روز می توانستم کتابی بنویسم، چاپ کنم و بفروشم؟

بعد از ظهر همان روز کنجکاوانه و با ذهنی سرشار از سوالات مختلف در سمینار معارفه رایگان دوره کتاب نویسی و تبلیغ نویسی شرکت کردم، مطالب آموزشی ارزشمندی دریافت نمودم، پاسخ بسیاری از سوالاتم داده شد و به خاطر اعتمادی که از ابتدای جلسه نسبت به مدرس دوره در ذهنم شکل گرفت در این دوره ثبت نام کردم.

آنچه مدرس دوره کتاب نویسی و تبلیغ نویسی را شگفت زده کرد این بود که در طی دو روز اول دوره اولین کتاب تألیفی ام را بدون داشتن مطالبی از پیش آماده و با استفاده از تراوشات ذهنی خودم نوشتم و امروز که تصمیم دارم خلاصه ای از آنچه آموختم را در این فضا مکتوب کنم، در حال نوشتن چهارمین کتابم و پربارتر نمودن سه کتاب قبلم هستم.

سخنم را از اینجا آغاز می کنم که صرف نظر از جنسیت، ملیت، پیشینه خانوادگی، سن، حرفه، سطح اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تحصیلی، همه ما مجموعه پرباری از دانش، تجربه، سبک زندگی، هنر، افتخار، یافته های جدید، راهکارهای خلاقانه، ایده، خاطرات، و سبک تفکر منحصر به خود هستیم که با نشر آنها می توانیم علاوه بر به یادگار گذاشتن اثری از خود، با به اشتراک گذاشتن دانش و تجارب مان از طریق نوشتن کتاب به سبک های مختلف، به بالا بردن کیفیت زندگی نسل های بعد نیز کمک نماییم.

اما چرا باید کتاب بنویسیم؟

کتاب نوشتن در دوره ای که اغلب مردم فرصت و حوصله خواندن متن های درج شده در فضای مجازی را هم ندارند چه سودی برای ما دارد؟

کتاب نویسی مزایایی دارد که در هر حرفه و شغلی که باشیم، حتی اگر خانه دار هستیم و تحصیلات عالی نداریم، ما را از بقیه هم ردیفانمان متمایز می کند.

با نوشتن کتاب و معرفی خود به عنوان یک نویسنده اعتماد دیگران به ما بیشتر می شود، کتاب ما کارت ویزیت مان می شود، اطلاعات پراکنده ذهنمان متمرکز می شوند، در یک موضوع عمیق و متخصص می شویم، عزت نفس و اعتماد به نفس ما بالا می رود، کتابمان را هدیه می دهیم، با انتقال تجارب خود به دیگران از هدر رفتن وقت و انرژی آنها جلوگیری می کنیم، درآمد غیر فعال یا همان درآمد مستقل از شخص داریم، کتاب ما شروع زنجیره محصول و فروش محصول اصلی مان می شود، اثر گذار می شویم، می توانیم در زندگی دیگران تغییر ایجاد کنیم، جاودانه می شویم، جزء اهل قلم محسوب می شویم، با نوشتن در مغز زایش کلمات رخ می دهد، دست به تولید می زنیم و با خلق کتاب خودمان حس شیرین تولد و داشتن فرزند و خدمت به جامعه را تجربه می کنیم، از خودمان یک یادگاری به جا می گذاریم، زندگی مان معنادار می شود، برای فرزندان و نسل آینده خود افتخار می آفرینیم، به تکثیر خود و اندیشه هایمان می پردازیم، شخصیتمان رشد می کند، به محبوبیت و شهرت دست پیدا می کنیم و بر کمال گرایی مان غلبه می کنیم.

اما با اینهمه مزیت چگونه امکان دارد که هنوز عده ای دست به قلم نشده اند؟

لازم به ذکر است که در کتاب نویسی نیازی نیست فرد کاملی باشیم یا اطلاعاتمان در زمینه ای که علاقه به نوشتن آن داریم کامل باشد. ما می توانیم در حین یادگیری یک مهارت جدید نیز نوشتن کتاب مان را آغاز کنیم. برای مثال، ناپلئون هیل هنگامی که نوشتن کتابش را شروع کرد ثروتمند نبود اما پس از نوشتن کتابش و فروش آن ثروتمند، اثرگذار و مشهور شد. همچنین محصول آموزشی آقای محمدرضا شعبانعلی به نام “مسیر اصلی” که به صورت رایگان هم در اختیار مخاطبان قرار دارد از جمله همین موارد می باشد.

افرادی که کمال گرا هستند هیچوقت شروع نمی کنند. در همین راستا می توان گفت که نوشتن کتاب الزاما اختراع محتوا نیست. شما می توانید محتوا را ترویج و دانشی را مثلا با ترجمه کتاب عمومی کنید. پس بهانه ها را کنار و ذهن و قلممان را آزاد می گذاریم و بدون سانسور، تقسیم بندی اطلاعات و ویرایش جملات، نوشتن را آغاز می کنیم.

حال چه موضوعی را انتخاب کنیم؟

چنانچه علاقه به نوشتن کتاب در ما وجود داشته باشد نیاز چندانی به فکر کردن و انتخاب موضوع نداریم. توجه داشته باشید که باور به اینکه من هم می توانم کتاب بنویسم، از راه و رسم نوشتن کتاب مهمتر است. رشته ای دانشگاهی که در آن تحصیل کرده ایم، تجارب ارزشمندی که از کار در بازار کسب نموده ایم، مطالعاتی که داشته ایم، علایقی که داریم، وقایع روزانه ای که یادداشت برداری کرده ایم، خاطرات، تجارب، خودافشایی، راهکارهای حل مسائل زندگی، رمان، شعر، داستان، مصاحبه، سفرنامه، عادات، هنر، ارتباطات و کسب و کار می توانند موضوعات مناسبیبرای نوشتن کتاب باشند.

البته با امتیاز دادن به یک پرسشنامه ساده چهار آیتمی که در دوره کتاب نویسی معرفی می شود نیز می توانید به راحتی موضوع مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پیشنهاد مناسبی که برای انتخاب موضوع به شما دارم این است که دست از محافظه کاری بردارید و داستان حقیقی زندگی تان را با شجاعت به کتابی منحصر به فرد و پر فروش تبدیل کنید. از شکستن باورها و حد و مرزهای ذهنی تان بنویسید و از قضاوت دیگران نترسید.

کار یک نویسنده ساده سازی محتواست. برای مثال، کتاب روزمرگی های یک آبدارچی، خاطرات یک دست فروش، خاطرات یک عاقد، کتاب ۹۷۶ روز در کوچه پس کوچه های اروپا، کتاب عطر سنبل عطر کاج، خاطرات یک معلم، کتاب “شدن” از خانم اوباما و کتاب ماجرای یک استعفا، نمونه هایی از موضوعات و تجارب جذاب و پر فروش هستند که توسط افراد عادی نوشته شده اند. همه ما در زندگی و کسب و کار خود داستان، تجارب و نکات آموزنده ای داریم که می توانند برای دیگران مفید باشند، فقط کافی است آنها را مکتوب کنیم.

فرصت نوشتن ندارم!

روزی پدرم در جواب دلایل به ظاهر منطقی من برای انجام ندادن فعالیتی گفتند: “خداوند انسان را آفرید و انسان بهانه و توجیه را.” من به شما می گویم که اگر کتاب نوشتن و اثرگذاری بر دیگران به این شیوه را اولویت کار و زندگی خود قرار دهید، کتابتان را بدون هیچ بهانه ای می نویسید. حال اگر واقعاً فرصت قلم به دست گرفتن یا تایپ کردن را ندارید، دو نمونه از روش های سریع مکتوب نمودن اطلاعات را نام می برم. شما می توانید از شیوه ضبط صدای خود و درخواست از فردی که آنها را مکتوب می کند و یا از نرم افزارهای تایپ آفلاین و آنلاین همچون جی بورد استفاده کنید. بقیه روش ها در این دوره آموزش داده خواهند شد.

در این دوره آموزشی دوازده ساختار ساده، کاربردی و جذاب برای نوشتن سریع کتابی که مفید و موثر خواهد بود و البته پر فروش نیز می باشد پیشنهاد می گردد. یکی از این روش ها روشی است که در کلاس های مستر نویسندگی مالکوم گلدول در آمریکا تدریس و در این دوره آموزش داده می شود. اما در بین تمامی مباحث مرتبط با کتاب نویسی، نکته ای که برای بسط دادن موضوع ما اهمیت دارد این است که برای نوشتن هر مطلبی، لازم است ساختار یا الگویی که به ترتیب شامل انتخاب موضوع اصلی، حامی و نتیجه گیری می باشد رعایت شود. انتخاب شاهدِ مثال ها که همان حامیان سخن هستند و به شیوه ای انتخاب می شوند که گرایش های فکری متنوع انسان ها را شامل می شوند، برای جذب مخاطب کتاب و حتی تدریس حائز اهمیت است. برای مثال، موضوع ما سحرخیزی است. کتب، مثال ها، داستان ها و نام بردن از افراد موفقی که سحرخیز هستند حامیان موضوع ما هستند و چنانچه به درستی انتخاب شوند، باعث می شوند هر نوع طیف مخاطب را پوشش دهند.

مطالب بسیار و پراکنده ای نوشته ام و اکنون آماده جمع بندی هستم

یکی از شیوه هایی که برای تقسیم بندی مطالب نوشته شده پیشنهاد می شود جمع آوری کلیدواژه های مرتبط با موضوع و تعیین سرفصل های کتاب و سپس تکمیل هر سرفصل می باشد. البته در این دوره پس از به چالش کشیده شدن ذهن به صورت انفرادی و گروهی، برگه تقلبی برای تعیین سرفصل ها و مرتب نمودن مطالب نوشته شده و پراکنده داده می شود که تعدادی از آنها باعث می شوند کتاب ما متمایز از دیگر کتب شوند. با این برگه تقلب سرعت تکمیل کتاب بسیار افزایش می یابد. هیچوقت جریان شادی ایجاد شده در کلاس و احساس سبکی دوستان کتاب نویسم پس از ارائه این برگه تقلب را فراموش نمی کنم، انگار که معجزه ای رخ داده بود. البته معجزه هم رخ داده بود، غول کتاب نویسی شکسته شده بود. در واقع همه ما متوجه شدیم که نیازی نیست کتاب بنویسیم و با به کار بردن این شیوه ساده، سر فصل ها به سرعت و با کیفیت بالا آماده و در انتها کتاب ما خود به خود نوشته می شد.

می نویسم اما چگونه یک نویسنده قهار شوم؟

هشت روش کاربردی رونویسی، خلاصه نویسی، بازنویسی، ستون نویسی، سبز نویسی، آزاد نویسی، بسیار نویسی و روزانه نویسی قلم شما را تقویت می کنند و در کنار بقیه مباحث به روز کتاب نویسی از شما یک نویسنده قهار می سازند.

در انتهای مباحث آموزشی کتاب نویسی نکات بسیار مهمی در زمینه روش های انتخاب عنوان و زیر عنوان، نوشتن مقدمه ای ساختارمند که سخت ترین بخش نوشتن کتاب است، گرفتن تأییدیه با اعتماد به نفس از هر استاد و مقام مسئول و به کار بردن پیام های مخفی در آن، توضیحات پشت جلد کتاب، انواع ویراستاری، گرافیک، فونت و اندازه مطالب، حجم کتاب، کل فرایند چاپ کتاب، قیمت گذاری و بازاریابی کتاب از طریق خود کتاب آموزش داده می شود.

آیا می توانید محصولی را نام ببرید که بتوانید تا آخر عمر آن را در هر زمان و مکانی که هستید بفروشید و از آن کسب درآمد کنید؟

این دوره به عمد “کتاب نویسی و تبلیغ نویسی” نام گرفته است. در بخش دوم این دوره و پس از فراگرفتن کلیه مباحث مفید و کاربردی در زمینه نوشتن کتاب، نوبت به آموزش مباحث تبلیغ و فروش آن می رسد، زیرا چنانچه یک نویسنده اصول پر فروش شدن کتاب را نداند، نگاه بیزینس پر سود به کتاب نوشتن نداشته باشد و نتواند کتاب خود را با قیمت مناسب به فروش برساند، پس از مدتی دلسرد شده و حتی اگر به نوشتن کتاب ادامه دهد از فعالیتی که انجام می دهد لذت نمی برد و رضایت درونی ندارد.

اکثر مردم دانش و تجربیات خود را دست کم می گیرند. اگر آنها راه درست مکتوب کردن آنچه در ذهن دارند و سپس ترغیب کردن دیگران برای خرید محصول آموزشی شان مخصوصا به صورت دیجیتالی را بیاموزند، می توانند تا پایان عمر و حتی پس از آن بدون پرداخت هزینه مازاد به درآمد بالایی برسند.

تبلیغ نویسی یعنی هنر فروش از طریق کلمات. لازم نیست برای فروش محصول خود فن بیان بلد باشیم یا مدام صحبت کنیم، ما از طریق کلمات می توانیم مخاطب خود را متقاعد کنیم. لطفا این باور اشتباه را که محصول خوب خودش خودش را می فروشد تغییر دهید. این تفکر که من محصول با کیفیتی تولید می کنم و توجهی به بازار ندارم کاملا اشتباه است. تبلیغ نکنید، ترغیب کنید. شما زمانی می توانید یک تبلیغ نویس حرفه ای باشید که جذابیت های پیشنهادتان را بالا ببرید تا مخاطب خودش خودش را متقاعد کند و بدون بهانه محصول شما را تهیه نماید. در همین راستا و برای متقاعد نمودن مخاطب انواع محتوا و ۲۲ نکته برای ترغیباتی نمودن محتوا، کپی رایتینگ و نکات متقاعدسازی در بخش تبلیغ نویسی این دوره آموزش داده می شوند.

نوشتن و چاپ کتاب اصلا ریسک مالی ندارد. ناشران و چاپخانه هایی به شما معرفی می شوند که در کمترین زمان و با کمترین هزینه کتاب شما مجوزهای چهارگانه خود را می گیرد، چاپ می شود و با معرفی روش ها و فضاهای اینترنتی معتبر و جهانی کتاب شما  به فروش می رسد. و خبر بهتر اینکه امتیاز کتاب از آن خود شما خواهد بود.

شما حتی اگر بلد نباشید تایپ کنید و از صفحه آرایی و ویراستاری و هر آنچه اکنون در ذهن دارید سررشته ای ندارید، فقط کافی است کتابتان را با الهام گرفتن از ۴۲ موضوع پیشنهادی و پر سود مدرس دوره بنویسید. سپس افراد متخصص و مراکزی به شما معرفی خواهند شد که تنها دست نوشته شما را تحویل می گیرند و کلیه مراحل چاپ و فروش پر سود آن کتاب را با بالاترین کیفیت انجام می دهند. قسمت جالب و هیجان انگیز دوره تعیین چالش نوشتن کتاب در یک ماه با همراهی مدرس و دوستان کتاب نویس و رساندن آن به مرحله چاپ می باشد.

اگر بخواهم به طور خلاصه از آنچه در دوره “کتاب نویسی و تبلیغ نویسی” آموختم بگویم، می توانم از دستورالعمل گام به گام کتاب نویسی شامل چرایی کتاب نویسی، انتخاب موضوع، نحوه گردآوری منابع، ویراستاری، ساختارهای کتاب، نامگذاری کتاب، نوشتن مقدمه، گرفتن تأییدیه، طراحی رو و پشت جلد، صفحه آرایی، روش های تقویت نوشتن، انتشار، کپی رایتینگ، متقاعد سازی و بازاریابی کتاب یاد کنم.

انواع نویسندگی، گرفتن تأییدیه و اعتبار افراد فرهیخته، چاپ کتاب به صورت فیزیکی، صوتی و دیجیتالی، آشنایی با نویسندگان موفق و تاثیرگذار، معرفی چندین چاپخانه و انتشارات و مهمتر از همه عرضه کتاب در خدای روی زمین، گوگل نیز از جمله موارد کاربردی ارائه شده در این کارگاه آموزشی است.

دوره “کتاب نویسی و تبلیغ نویسی” حس شیرینی را منتقل می کند که با بسیاری از لذت های دنیوی قابل مقایسه نیست. اگر حس شیرین اثرگذاریی بر دیگران را تجربه نکرده باشیم، انگار که زندگی نکرده ایم.

چنانچه فردی به دنبال رشد و پیشنهادی بهتر از وارد شدن به دانشگاه باشد، توصیه می کنم به جای زمان گذاشتن و پاس کردن تعداد مشخصی واحد دانشگاهی، به مدت یک سال زمان و هزینه خود را صرف گذراندن دوره های کاربردی مهارت محور کند. با این روش بیشتر از افرادی که به دانشگاه رفته و تنها مدارک تحصیلی عالی کسب کرده اند موفق خواهد بود.

تخصص با مطالعه و تحقیق حاصل می شود و برای متخصص شدن در اکثر زمینه ها نیازی به تحصیلات دانشگاهی و اخذ مدارک تحصیلی عالی نیست. کدام مقطع تحصیلی به دانش آموختگانش مهارت های کاربردی همچون مدیریت ارتباط، سواد مالی، متقاعدسازی، ارتباط موثر با همسر، فرزند پروری، اعتماد به نفس و عزت نفس، مهارت “نه” گفتن و مهارت فروش و کسب درآمد می آموزد؟ چگونه توانستیم با دانستن طولانی ترین رود ایران، بلندترین قله جهان و آموزش هایی کمتر کاربردی از این قبیل از زندگی خود لذت ببریم و موفق شویم؟ آنچه می تواند به رشد ما کمک کند آموزش های خودخواسته و آزاد است. مطالعه کتب، شرکت در کارگاهها و سمینارهای آموزشی، مشاهده فیلم های آموزشی و استفاده از بسته های آموزشی مربوط به مهارتی که به آن نیاز و علاقه داریم بسیار بیشتر از مدرسه و دانشگاه و آموزش های رسمی به رشد ما خدمت می کنند.

متفاوت ترین و با کیفیت ترین افراد کسانی هستند که در دوره های آموزشی شرکت می کنند. در این دوره ها افرادی شرکت می کنند که تفکر رشد دارند. آنها نه تنها به دنبال لذت که مهمتر از آن، به دنبال معنا هستند.

اکنون زمان آن رسیده تا دانش و تجارب خود را با دیگران تقسیم کنیم و اثری ماندگار از خود به جا بگذاریم. آنچه در پایان دوره “کتاب نویسی و تبلیغ نویسی” آقای حسین شیرمحمدی کسب می شود فراتر از آموختن کلیه فنون و تکنیک های لازم برای نوشتن و فروش کتاب است. زیرا با توجه به دانش و تجارب چندین ساله ایشان در تدریس و کوچینگ، به نوعی بیداری ذهنی می رسیم که کمتر در طی روز برای ما اتفاق می افتد، اعتماد به نفس تک تک دانش آموختگان برای سخنرانی و حضور در جمع افزایش می یابد و ایجاد ارتباطات و شبکه سازی با دوستان نویسنده، کارآفرینان، اساتید، ناشران و افراد فرهیخته و با تجربه ای که در کارگاه حضور خواهند داشت به رشد شخصیت، کسب و کار و کیفیت زندگی کمک می کند.

و اما سخن پایانی ام آخرین جمله آقای حسین شیرمحمدی در روز معارفه دوره “کتاب نویسی و تبلیغ نویسی” که من را ترغیب به ثبت نام و ادامه دادن این مسیر نمود: “ساده آموزش می دهم تا افراد نتیجه بگیرند… من نتیجه می فروشم… اگه تو کتاب ننویسی من خودم رو مقصر می دانم.”

 

  • ویژگی : دوره غیر حضوری کتاب نویسی و تبلیغ نویسی
  • ویژگی : دانشجویان نظام جدید
  • ویژگی : نحوه دریافت پستی: هزینه ارسال به عهده موسسه می‌باشد.
  • ویژگی :
  • ویژگی :
  • ویژگی :

دیدگاه کاربران ...

تعداد دیدگاه : 0

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید

محصولات مرتبط ...