مشتری کیست؟ انواع مشتری از جنبه میزان رضایت: مشتری راضی: مشتری شاد: مشتری ناراضی: مشتری شیفته: مشتری خشمگین: نحوه مدیریت مشتری خشمگین: انواع مشتری از نظر رفتاری: مشتریان وفادار: نسخه اول هفت دستور طلایی: نسخه دوم ده اصل بیچون و چرا برای جلب وفاداری مشتری: نسخه سوم دوازده قدم برای تبدیل صحبت به عمل در جلب وفاداری مشتری: ضرورت اخذ بازخورد از مشتری: ضرورت استقرار مکانیزم بازخورد: نحوه بازخورد از مشتری: نحوه بازخورد با مشتری: مدیریت شکایت مشتریان: فرآیند رسیدگی به شکایت مشتریان: فواید مدیریت شکایات از دیدگاه ماتسوشیتا: چهارده اصل بررسی شکایات: نقش کارکنان در جذب رضایت مشتری: بهبود نقش کارکنان در جلب رضایت مشتری: ارتقای مهارتهای مشتری مداری: مشتری به عنوان یک فرد: تشویق کارمندان به تحلیل فعالیتهایشان: گفتگو جهت آگاهی از نیازهای آینده مشتریان: تامین نیازهای مشتریان: تبادل نظر با بهترین مشتریان: شناخت بهترین مشتریان توسط اعضا: ارتباط با مشتریان ارزشمند: اطلاع از روند کار مشتریان: کمک به موفقیت مشتریان: مشتری نهایی، جوهر حیات بخش سازمان: ارتباط با مشتری نهایی: نظر مشتریان در مورد خدمات: ثبت تحقیقات: