آکادمی شخصیت سازی

استفاده و ورود به سامانه پخش آنلاین وبینار (سمینار اینترنتی)  بسیار آسان است و نیازی به نصب نرم افزار خاصی ندارد. (فقط باید از مرورگر سازگار با سامانه استفاده نمائید).


1-  اگر از موبایل اندروید، کامپیوتر و یا لب تاب استفاده می‌کنید. ابتدا باید لینکی که برای شما ارسال شده است را وارد نوار سرچ مرورگر کروم ( chrome ) بکنید و دکمه جستجو و یا اینتر را بزنید که صفحه مورد نظر را پیدا کند. برای دستگاه‌های Ios ، آیفون و اپل باید از مرورگر سافاری استفاده نمود.


نکته1: فقط لینک ارسالی را ( بدون هیچ تغییری ) کپی یا تایپ کنید تا بتوانید وارد شوید.

نکته2: هنگام ورود به آدرس،فیلتر شکن دستگاه خود را خاموش نمائید.

نکته3: روی لینک فوق مسقیما کلیک نفرمائید،چون احتمالا با مرورگرهای پیش فرض دستگاه شما لینک باز نمی‌شود و برای سامانه قابل شناسایی نیست.

نکته4: اگر مرورگرهای ( chrome & safari ) شما قدیمی هستند باید آن‌ها را به آخرین نسخه آپدیت نمایید.


2- پس از ورود به لینک ارسالی نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، ایمیل و یا جیمیل (اختیاری ) وارد نمایید و دکمه ورود به وبینار را بزنید ( عکس شماره 1) تا به صفحه بعد منتقل شوید. لطفا روی گزینه میهمان کلیک کنید (عکس شماره 2). الان شما وارد صفحه وبینار شده‌اید، لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و از وبینار لذت ببرید.

نکته5: لطفا ده دقیقه قبل از ساعت شروع وبینار در این صفحه حضور پیدا کنید تا ظرفیت تکمیل نشده باشد و منتظر حضور اپراتور بمانید.